Měří 190 centimetrů a tak si začal šít vlastní trička pro čahouny.
Zakladatel módní značky Tallguys promluvil otevřeně o myšlence značky, materiálech, i o tom,
co mu v českých obchodech chybí a čím se při tvorbě inspiruje.
Dlouhán, detailista, vtipálek. Tři slova charakterizující mladého vysokého podnikatele, který se snaží nacházet ve věcech tu nejjednodušší cestu a radí ostatním, jak po ní kráčet. Přesto, že Radek Pilař měří 190 cm, míří ještě výš, a díky jeho skvělým nápadům a empatii k ostatním dlouhánům, vznikla trička, která zalepují mezeru na českém trhu.
Přichází s prodlouženými střihy, které záda při všech denních aktivitách kryjí spolehlivě a navíc stylově. Jakou zemi musel Radek navštívit, aby si uvědomil, co mu u nás v obchodech chybí, a proč jsou kvalitnější než běžná trička v obchodech s fast fashion?
,,V čem se vaše trička liší od těch z normálních obchodů?
Troufám si říct, že jsou daleko kvalitnější, velmi příjemná na nošení, jak materiálově, tak různými střihy, aby si každý našel to svoje. Navíc se nesrazí po vyprání o dvě velikosti a drží stále svůj tvar. Dbali jsme velmi na výběr kvalitního materiálu, který je příjemný, používáme biobavlnu. Vymysleli jsme si vlastní střihy, které jsou oproti běžné konfekci prodloužené, takže z našich triček vám už záda nepolezou.
A kromě prodloužených střihů?
Vydrží vám opravdu dlouho, i po několika desítkách vypráví si drží svůj tvar, barvu a hlavně délku. Můžeme je určitě považovat za udržitelný kousek v šatníku.”
Zdroj: www.metro.cz
Celý článek si přečtete zde.